Wyjaśnienia ws. utrudnionego dostępu do dziennika
Szanowni Rodzice,
w związku z odnotowanymi trudnościami w korzystaniu z dziennika UONET+ przekazuję treść odpowiedzi otrzymanej od pracowników firmy Vulcan.
Z poważaniem
Robert Witkowski
Dyrektor Szkoły
Treść odpowiedzi:
Szanowny Panie,
problem z działaniem aplikacji mobilnej Dzienniczek+ został już zgłoszony do Działu Produkcji. Aktualizacja naprawcza poprawiająca działanie aplikacji zostanie wprowadzona pod koniec maja. Do tego czasu proszę, by korzystali Państwo z dostępu do informacji o postępach dziecka poprzez witrynę komputerową UONET+. Po aktualizacji prawdopodobnie konieczne będzie odświeżenie danych w aplikacji, w związku z tym poniżej przesyłam informację w jaki sposób odświeżyć dane:
1. Otwieramy ustawiania w urządzeniu mobilnym (nie w aplikacji)
2. Wyszukujemy aplikacji Dzienniczek+.
3. Wyszukujemy opcji (są różne w zależności od oprogramowania i jego wersji) mogą występować jako: przechowywanie/pamięć/dane.
4. Otwieramy tę opcję i klikamy: wyczyść dane/wyczyść pamięć.
5. W tym momencie możemy ponownie zarejestrować urządzenie, zalogować się do aplikacji i włączyć ponownie powiadomienia.
W razie problemów z logowaniem na wersji komputerowej proszę skorzystać z porady zamieszczonej poniżej:
http://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/uonetplus/uonetplus_Logowanie-ucz-rodz.pdf
http://www.vulcan.edu.pl/vulcang_files/user/AABW/AABW-PDF/uonetplus/uonetplus_FAQ-logowanie.pdf
Z poważaniem
Kamińska Agata
VULCAN sp. z o.o., ul. Wołowska 6, 51-116 Wrocław
tel./faks: 71 757 29 29 cok@vulcan.edu.pl , www.vulcan.edu.pl