Komunikat w sprawie panujących upałów
Szanowni Państwo,
w związku z trudnymi warunkami pogodowymi wyraźnie utrudniającymi prowadzenie zajęć w uzgodnieniu z Organem Prowadzącym oraz Przewodniczącą Rady Rodziców podjąłem decyzję o skróceniu zajęć dydaktycznych w dniach 12-18 czerwca br. wg następującego harmonogramu:
1 lekcja: 7.30 – 8.00
2 lekcja: 8.05 – 8.35
3 lekcja: 8.40 – 9.10 (przerwa śniadaniowa)
4 lekcja: 9.20 – 9.50 (I. długa przerwa)
5 lekcja: 10.10 – 10.40
6 lekcja: 10.45 – 11.15
7 lekcja: 11.20 – 11.50 (II. długa przerwa)
8 lekcja: 12.15 – 12.45
9 lekcja: 12.50 – 13.20
10 lekcja: 13.25 – 13.55
11 lekcja: 14.00 – 14.30
Dzieci z oddziałów przedszkolnych realizują zajęcia dydaktyczne do godziny 11.30. Dalsza część zajęć ma charakter zabawowy wg stałego harmonogramu.
Zajęcia świetlicowe i wychowawczo-opiekuńcze dla pozostałych uczniów odbywać się będą wg stałych zasad.
Czas pobytu dzieci i uczniów w szkole zależy od Państwa uznania.
Jednocześnie apeluję o wyposażenie uczniów w nakrycia głowy chroniące przed słońcem oraz pojemnik z wodą lub napojem. Po wypiciu napoju butelkę można napełnić wodą z dystrybutora znajdującego się przy recepcji.
Z poważaniem
Robert Witkowski
Dyrektor Szkoły